Stockholm

1 helkväll / 36 finalister
12 pristagare / 600 gäster
Sveriges största handelsgala

21 maj 2018 Stockholm Waterfront
http://www.retailawards.se/wp-content/uploads/2016/09/WEB_512X512-320x320.png
Årets

Omniupplevelse

Årets omniupplevelse skapas genom att utnyttja både de elektroniska och fysiska kanalernas fulla potential och erbjuda kunden en total köpupplevelse i toppklass. Företaget visar nytänkande och tar hänsyn till hela kedjan, från köpbeslut till returhantering, i sitt omnikanalarbete.

Den butik eller butikskedja som kan vinna Årets omniupplevelse:

  • arbetar långsiktigt för att skapa den optimala köpupplevelsen för kunden
  • har ett genomtänkt koncept i alla integrerade kanaler
  • har under det senaste året utvecklat sitt erbjudande i flera kanaler, såväl fysiska som elektroniska
  • visar på nytänkande serviceidéer, till exempel inom leveranser, betalningslösningar eller returhantering
  • arbetar metodiskt med kompetens och kvalitetssäkring av personal
  • har varit verksam i minst två år, har lämnat minst en årsredovisning och visat positivt resultat

Det här vill vi ha med din anmälan:

  • Företag och kontaktuppgifter
  • Motivering till varför just denna butik eller butikskedja ska vinna priset
  • Beskrivning av företagets insatser, vad som gjorts, till exempel från online: mobilen/iPaden till butik: skyltning, hela kundvarvet och mötet med säljare och slutligen till avslut
  • Om möjligt exempel, bilder eller annan dokumentation som styrker din beskrivning

Årets omniupplevelse

Jury

Andreas Dyrberg Skog (ordförande), Market/Hakon Media
Andreas Svensson, HUI Research
Christer Westerberg, Infor
Magnus Söderlund, Handelshögskolan
Martin Steneby, Samsung


Tipsa juryn!

Sponsor


http://www.retailawards.se/wp-content/uploads/2016/10/Infor_TMLogo_RGB_080512.png