Stockholm

1 helkväll / 36 finalister
12 pristagare / 600 gäster
Sveriges största handelsgala

15 maj 2017 Stockholm Waterfront
http://www.retailawards.se/wp-content/uploads/2016/09/WEB_512X512-320x320.png
Årets

Butikskoncept

Årets butikskoncept visar på ett nytänkade som inte bara lyfter butiken utan också utvecklar hela branschen. Det är en butik, butikskedja eller annat företag som har skapat nya och smarta lösningar som berör butiksdesign, butikskommunikation och inredning.
Det handlar om smarta lösningar – stora såväl som små – i butik som ökar försäljningen, effektiviserar butiksarbetet och ökar värdet för kunderna.

För att kunna vinna Årets butikskoncept måste företaget:

  • ha presenterat en lösning som har potential för ekonomisk bärighet
  • ha integrerat digitala lösningar
  • arbeta med hållbarhet
  • arbeta med nya innovativa idéer vad gäller inredning, exponering eller butikskommunikation
  • visa på en butikslösning som ökar försäljningen, effektiviserar butiksarbetet och skapar mervärde för kunden

Det här vill vi ha med din anmälan:

  • Företag och kontaktuppgifter
  • Motivering till varför just detta företag ska vinna priset
  • Beskrivning av företagets insatser, vad som gjorts enligt ovan
  • Om möjligt exempel, bilder eller annan dokumentation som styrker din beskrivning

Årets Butikskoncept

Jury

Daniel Norman (ordförande), Market/Hakon Media
Tina Thorsell, Svensk Handel
Pernilla Karvia, VKTRY
Pontus Lomar, Lomar Arkitekter
Christian Forsman, TBS


Tipsa juryn!


Sponsor


http://www.retailawards.se/wp-content/uploads/2015/12/Logotype_TBS_spec_2015.png